ביקורות

״מיכל נתן מצליחה ללכוד את תשומת לב הקהל לתנועות כפות ידיה כמו אל מגנט. היופי התנועותיה מלוטש, מסוגנן וויטואוזי. הפלמנקו בהתגשמותו הטהורה, חוויה מענגת. הרקדנים במשפטי הריקוד של נתן מרחיבים את תחומי הפלמנקו למחוזות נוספים. ניכרת בשפת המחול שלה נגיעה של מחול מודרני וקלאסי, כך שהעין יוצאת נשכרת.״

(עליס בליטנטל, ״צפון העיר תל אביב״, אוקטובר 2005)

״הפלמנקו הוא קו הזינוק של הריקוד במופע, המסגרת המגדירה שלו, וממנו הוא ממריא הלאה לחוויה בימתית שלמה. מיכל נתן, הרקדנית הראשית והכוריאוגרפית, נהדרת ומרגשת, וגם המוסיקה מדליקה במיוחד.״

(לאה רודיטי, על luNA Y MEDIA, ״את״, ינואר 2005)

״מדובר במופע מקצועי, מוקפד, מופק ומושקע לעילא, והכי הכי חשוב – מהנה מאוד. זה מתחיל במוסיקה. מוסיקה מעולה וסוחפת. זה עובר לרקדניות, ובמיוחד מיכל נתן, מעולות ממש. מה שחשוב באמת זה הכימיה שלהן כקבוצה. הפלמנקו מרים את הראש וגובר על העכשוויות לכל צורותיה.״

(גיתית גינת, על LUNA Y MEDIA, ״במחנה״, אוגוסט 2003)

״הדיאלוג שנוצר בין המוסיקאים לרקדניות היה דינמי ומרתק והמחיש לקהל את מהות הפלמנקו: הגיטרה, שלצליליה נוצר הריקוד, והריקוד שלתנועותיו מנגנת הגיטרה. הנוכחות הבימתית של נתן מחשמלת, וכמיטב מסורת הפלמנקו הקהל מוזמן להגיב בכל רגע וללא מעצורים בקריאות התלהבות. נתן נמנית עם היוצרים הבולטים בארץ.״

(אריאלה סבא, ״גלובס״, ליידי גלובס, ספטמבר 2000)